Tjuvlyssnat.se

Säger bara.... har ni tråkigt någon gång så gå in på tjuvlyssnat.se! Några smakprov:

Väntrummet, Kalmar Central


En tjej ~25 ringer ett samtal på sin mobil och hon verkar ha kommit fram till en telefonsvarare.
Tjejen: Ja hejsan, Anna heter jag, jag var på arbetsintervju hos er för två veckor sen. Jag bara undrar hur och när ni hör av er, jag börjar bli jävligt trött på att vänta på ert samtal så för er skull ska ni nog ta och ringa snart, jag väntar inte hur länge som helst! Sen tänkte jag informera er om att jag INTE tänker ringa er igen och tjata, det här är mina sista pengar på mobilen och jag har ingen lust att fylla på den igen än på ett tag. Hoppas ni hör av er, hej!



Spårvagn 4, Göteborg

Tjej ~20 (i sin mobiltelefon): Hej, är det Västtrafiks hittegodsavdelning? Vad bra. Jag hade en lite tuff helg och jag undrar om ni fått in en legitimation med namnet Sofia? Inte? Nähä... Men... har ni fått in mina svarta trosor då?


2:ans buss, Sundsvall


Två fjortistjejer, ~17, pratar om lite allt möjligt när bussen kör förbi ett vägarbetsområde.

Tjej 1 (uppspelt): Titta, en ångvält! Visst heter det ångvält, va?! Jag skulle vilja köra över någons tår med en sån!
Tjej 2 ser fundersam ut.
Tjej 2: Vad smal man kan bli av sådana...


WWW.tjuvlyssnat.se



Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack för besöket och den trevliga kommentaren! :)

2008-11-03 @ 19:07:48
URL: http://cafeeko.blogg.se/
Postat av: Bettan

2008-11-04 @ 02:54:07
Postat av: Bettan

Hur kul som helst! Brukar kolla in där lite då och då och garva lite :)

2008-11-04 @ 02:56:09
URL: http://bettan82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback