Besök på plantagen.

Vilken härlig höstdag! Idag har vi jobbat lite i trädgården, och jag passade på att ta lite kort på växter som ännu inte gått i vinterdvala




Sedan åkte vi till plantagen, och köpte mängder av vårlökar, och en riktigt lyxig fågel "matare" till alla fina vinterfåglar...

 

Sedan så måste jag bara berätta en sak... När vi kom hem så ringde det på dörren och N öppnade. Där utanför stog det ett par ungar och sålde teckningar som de ritat. N kunde inte låta bli utan köpte en teckning som föreställde en blå huvudfoting. Det bor allt en liten mjukis i den killen!!

     


Kommentarer
Postat av: Lennart

Läser, och tittar med stort intresse på Dina inlägg!

Tyckte mig först se ett par mördarsniglar!Men det var väl pepparfrukter?!!

2008-10-13 @ 19:03:05
Postat av: Lotta

Oh, ja! Inga mördarsniglar på smörgåsen denna höst. Det är sweet chili, eller säger man sweet paprika? Hur som haver, det ser ut som en stor pepparfrukt men smakar som paprika. Bor på torktumlaren för tillfället ;)

2008-10-13 @ 19:43:36
Postat av: Malin

haha! va sött! :) undrar om han köper en teckning a mej också, om jag ritar en ;P

2008-10-14 @ 15:13:41
Postat av: Lotta

Man kan aldrig så noga veta, man vet aldrig vem som är nästa picasso...;)

2008-10-14 @ 21:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback