Glass test! Häagen-Dazs, Pralines & Cream.

Alla som känner mig vet att jag är helt galen i glass! Och hittils har jag inte smakat på så många av de lite dyrare glassarna utan hållit mig till typ Big Pack (som jag för övrigt gillar jätte mycket). Men nu tänkte jag att jag skulle ge mig på att pröva lite andra sorter.... Någon som kan rekomendera någon personlig favorit?

Igår till Idol, blev det därför Häagen-Dazs till  efterrätt!  


Häagen-Dazs®


                                                                       Häagen-Dazs, Pralines & Cream.

 

Vaniljglass med kolasås och karamelliserade pekannötter.

Lotta: Jättegod!...de första tre, fyra skedarna... Den blev snabbt övermäktig, till och med för en sån gottegris som mig. Både jag och N lämnade glass kvar i skålarna, mindre portion nästa gång! Det var nog kolasåsen som gjorde det. Nötterna däremot var sådär härligt krispiga och goda!

Betyg 1- 5:  LLL
     



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback