Go´ morron på er!

Vad underbart med helg! Sov ända till klockan 9, villket är länge för att vara mig. Bryggde mig en kopp kaffe och gjorde ett par smörgåsar till frukost. Har precis lagt på luren, efter att ha pratet med mamma och pappa och julfirandet  år. Lite krångligt att få det och gå ihop för alla, men troligtvis blir det i pappas föräldrarhem i Småland. Det blir nog jättemysigt, om bara alla bara kan ta sig dit! Stackars N jobbar ju till och med den 23 dec, så han för nog åka på julaftons morgon. Hoppas, hoppas att han inte tycker det blir för jobbigt och väljer att stanna hemma istället!!! På julen ÄR det viktigaste famil och vänner, även om det är en klyscha.! (Klapparna också såklart!)

Idag är det grått och blåsigt ute, så det blir mys inne hela dagen tror jag allt. Till och med katterna har dissat vädret och ligger å myser i varsin fåtölj.

   

Borde komma ikapp med städningen lite också... Kanske baka nånting gott... fyller nog dagen med någonting, det brukar aldrig vara något problem!

Föresten! Idol igår... ABBA!!!! Eftersom jag är såpass ung får jag nog erkänna att jag inte lyssnat så jättemycket på ABBA i mitt liv. Men villka underbara låtar de gjort. Såg filmen och blev kär! Fick soundtracket när jag fyllde år och den går varm! Och idol igår... säger bara...Heja Kevin! Även Robin med Waterloo var bra!




Mamma mia "The movie"



Om någon skulle ha missat den så....SE DEN! Lyckopiller!!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback