Kaffe, Kaffe eller kaffe?




Idag när jag var i affären för att köpa kaffe till jobbet tog jag mig en ordenklig titt i kaffehyllan. Det finns mängder av olika märken, och till jobbet fär jag nog erkänna att jag tar det som är billigast för tillfället. Men hem brukar vi handla Zoegas kaffe. Det var syrrans sambo (från Skåne förstås) som introducerade det på allvar för oss och nu handlar vi nästan bara det. Det är gott men så är även förpackningarna estetiskt tilltalande. Man blir sugen på kaffe när man ser dem, till skillnad från vissa andra märkens förpackningar (nämner inga namn)!









Blir lite sugen faktiskt, heja Skåne! ;)

Kommentarer
Postat av: Anders.

Mmmmmmmmm Kaffe!

Men det saknas ju den viktigaste!!!!

SKÅNEROST.......

Kunde inte låta bli. :-)

2008-10-23 @ 18:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback