Nu är hösten här på allvar!

Hösten för mig är inte som för så många andra en deprimerande årstid. Jag älskar att gå långa promenader bland gula och röda löv i solen, för att sedan komma in i värmen och tända massor av ljus, göra en kopp te och se på någon av alla bra TV- serier som börjar på hösten, eller kanske någon spännande bok. Och när det är riktigt regnigt och grått så skippar jag promenaden och sätter mig direkt i soffan...   ;) Och vad skönt att äntligen få ta på sig de tjocka stickade tröjorna och gosiga sockarna!

Ända sedan jag var liten har jag älskat deckare och Femböckerna följdes av Kittyböckera. Nyligen har jag avslutat Stieg Larsson triologin som var så bra att jag önskar att det fanns en fjärde bok! På TV missar jag sällan ett avsnitt av CSI (Las Vegas, Miami, New York), Mord i Sinnet eller Criminal Minds (som för övrigt avslutade helgen tillsammans med en bit äppelpaj ;) )

     

Men till mitt försvar så avgudar jag även TV- serien Vänner, det går bara inte att låta bli och skratta när man kollar på den serien!!! Kan inte bestämma vilken av karaktärerna Rachel, Monica, Phoebe, Ross, Joey eller Chandler jag gillar mest....;)

Friends/Vänner Hela Serien Alla Säsonger 1-10, NY DVD BOX

                                 Tusen Tack älskling för DVD- boxen som jag fick när jag fyllde år förra året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback