Nya linser!


Den här underbart läckra påsen fick jag när jag hämtade mina nya liser i tisdags. Är den inte skitsnygg!

 


Lite smygreklam för Synsam men de har alltid givit mig en god service, så det kan jag bjuda på ;) De hade problem med sin kortläsare nu så det tog kanske fem minuter innan mitt köp gick igenom. Som plåster på såren skickade de med mig en flaska linsvätska och en burk till mina nya linser. Fem minuter är ju ingenting och jag hade inte bråttom, men jag gick därifrån och kände mig mycket väl behandlad! Nu kan jag dessutom snart se ordentligt med mina nya bruna linser!!!

Kommentarer
Postat av: Maria Andersson

Lotta, den nya mode-bloggaren! Nu med extra koll på plastpåsar! :-)

2008-10-13 @ 11:02:49
Postat av: Lotta

Hej! Kul att du tittade in, fortsätt gärna med det!

Kram, kram syster!

2008-10-13 @ 17:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback