Söndagsfrukost!

Det är inte ofta som jag och N, kan äta frukost tillsammans och det är lite trist för det är så mysigt tycker jag. Men förra helgen innan vi åkte till Stockholm satte vi oss iallafall tillsammans och åt.

 
                   Kaffe, smörgås och yogurt med hemmagjord musli.

Visst är tabletterna härliga! Lite väl sommriga kanske? Men jag gillar dem!


Idag hoppas jag att jag kommer iväg och köper ett par nya skor. Mina nuvarande läcker in överallt, och det är lite trist att vara blöt om fötterna tycker jag...

Vindruvorna skulle behöva lite "vinterkläder" också, så förhoppningsvis hamnar vi någonstans där man kan köpa täckbark.

Fär övrigt har vi ingenting planerat för dagen och det känns väldigt skönt!




Frukost på Tonys balkong. Sidney, Australien.


Kommentarer
Postat av: Sussi

Sommriga tabletter behövs extra mycket i höstmörkret!

2008-10-26 @ 08:56:47
URL: http://www.smyckadegipskvinnor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback