Älskar inte...

....Att rensa ogräs! Men det kommer ju (tyvärr) med trädgården :) Tar en bit i taget... Idag blev det denna lilla rundel i hörnet av trädgården. Den har ingen brytt sig om på flera år, så det var massor av (O)gräs där! Nu är det däremot rensat och jag har planterat lite ny lavendel där också. Framför är det ett par smultronplantor, får se om de överlever...


Älskar inte heller... Alla små måsten som ligger och stressar. När man väl tar tag i dem går de ofta så snabbt, att man undrar varför man inte gjort det för länge sedan! Har idagarna tagit itu med bland annat: Postat deklarationen, postat papper till AEA, ringt ett "måstesamtal", beställt "hemligt" material, avbeställt månadens film, mailat lönekontoret......  Nu börjar det betas av :)

Annars lever livet... Solen skiner å jag är röd i ansiktet ;)

Kommentarer
Postat av: veronica

Gud va fint du gör!

Du måste lägga in biler/maila mig på hela tomten så jag får se :)



Kramizzar

2009-04-25 @ 22:03:19
URL: http://www.metrobloggen.se/veronica81

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback