Fredag och Lördag...Var är solen???

Hallååå! Hela veckan har det varit underbart väder också kommer fredagen, och Lotta är ledig.... Kallt och dimmigt! Idag lördag, Lotta ledig... dimma. Trist!

Igår fördrev jag tiden med att titta på serien "The City", på MTV. Serien handlar om Whitney från "The Hills", som nu flyttat till New York. Perfekt tidsfördriv! :)

Photo:

Fick även hem första numret av Leilas nya tidning! Även det perfekt "drömmasigbort" tidsfördriv...



For a life less ordinary

Härlig tidning med massa av roliga ideer på "Vardagslyx"!

Dagens motion blev en lång cykeltur till Kd och tillbaka igen... Kallt som tusan var det!

Nej, undrar om jag ska trotsa vädret, och ge mig ut i trädgården. Har lyckats övertala N att vi ska till Plantagen i em. och det behövs verkligen vårstädas lite ute nu....

....För jag har fortfarande inte gett upp hoppet om en solig och skön dag imorgon ;)

Ha en dimmig dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

I dag söndag är dimman här... Men 4 dagars sol är inte illa..!

2009-04-05 @ 10:42:11
Postat av: Malin

Åh! den tidningen som jag hade tänkt o köpt till dej! :) men då har du den da :) kramis

2009-04-05 @ 11:23:00
URL: http://malllaballla.blogg.se/
Postat av: Lotta

Japp. men det var gulligt tänkt av dig!

2009-04-05 @ 12:57:22
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback