GoMorron på er!

Först och främst...
Vad tycker ni om min nya design???
En jättego´ tjej vid namn Melody har hjälpt mig med den!!!
Själv gillar jag den skarpt!!!

:)

Mer då...?

Gårdagen bjöd på ganska mycket motion. Först gick jag till och från jobbet ca 1 tim sammanlagt, sedan ytterligeare en timmes promenad efter vattnet med en arbetskollega. När jag kom hem blev det en riktig gourmet middag bestående av snabb nudlar :) Är sååå kass på matlagning för en person!

Imorgon är det Valborg! Syrran och hennes sambo kommer och hälsar på ifrån Småland då. Ska bli så kul att träffa dem igen! Vi träffas för sällan syster!!! Saknar dig! Hoppas det blir grillväder innan det är dags för brasan! Å hoppas att det är lite varmare än det brukar så att man slipper stå där och halvt frysa sönder sig ;)

Vad har ni för er på Valborg i år?

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Maria Andersson

Jo, det ska bli kul att ses! Vädret ska ju bli toppen!!



Kan du hitta ett "plocka jordgubbar-jobb" åt oss i sommar så kan jag komma och hälsar på i några veckor?!

2009-04-29 @ 10:18:27
Postat av: Bettan

Hej, hej!!

Jättensygg design, precis min smak :) Det är kul att byta emellanåt och förnya sig lite.

Det verkar ju som om det ska bli fint väder imorgon. Jag har hört runt 20 grader men det kan man ju aldrig lita på. Jag ska i alla fall ner till Lund en sväng, och troligtvis blir det grillning för vår del också.

Kram och trevlig Valborg!

2009-04-29 @ 11:00:44
URL: http://bettan82.blogspot.com
Postat av: Fia

fin ny design!

Tack, du får också ha en fortsatt trevlig dag och en trevlig valborg! jag håller mina tummar för att vädret blir varmt och skönt! :)

2009-04-29 @ 11:33:09
URL: http://fisfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback