Hej!

Problem...!

Hungrig!.... Och kyl/ Frys har nog aldrig varit så tom :( Någon som kan nått bra recept på den där berömda soppan med spik i??? :) Som tur är finns det bröd i alla fall... även om det är dåligt med pålägg. Behöver verkligen åka och storhandla nu snart!

Annars då? Jobbat långdag idag, 7.30- 17.30, cyklat en sväng, sett på avsnitt 4 av The Hills säsong 5 och nu sitter jag här framför datorn. Förkylningen envisas, måste trivas otroligt bra i min kropp! Jag skulle då inte trivas någonstans där jag var såå ovälkommen...!

Är hysteriskt sugen på Kina mat... eller Tai i alla fall, har ett bra ställe inte sååå långt bort. Hmmm, men N kommer inte hem för än närmare 20.30 och jag tror de stänger åtta :(

En bra låt i alla fall! Eller flera :) När jag behöver lite FeelGoog känsla!!! Linda Bentzing!!!!

Hur svårt kan det va?



Jag ljuger så bra.



Alla flickor.



Man bara MÅSTE bli på gott humör!

Tjing, Tjing!
:)

Kommentarer
Postat av: Bettan

Hej svejs!!

Linda är en riktig vitaminkick och det kan man verkligen behöva ibland, liksom thaimat som också är min favorit :)

Det känns ganska ok med flytten, men nu vill man bara få det gjort. Känns jobbigt att ha det framför sig. Borde nog sätta fart med packningen också...

Det känns i alla fall himla kul att kunna börja om på nytt så jag känner mig betydligt gladare nuförtiden :)

Kram på dig!

2009-04-21 @ 21:17:31
URL: http://bettan82.blogspot.com
Postat av: Maria

Pappas superrecept: Kokt pasta som steks i stekpanna med lite soja ;-) Kommer du ihåg det?

2009-04-22 @ 13:14:28
Postat av: Lotta

Ohh jaa :) Kanske borde testa...för att få en liten nostalgitripp!

2009-04-22 @ 15:17:46
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Postat av: Karro

Hallå gumman! Hoppas att allt är bra med er?!

Massor med kramar

2009-04-22 @ 18:19:18
URL: http://karoline.eak.nu
Postat av: anette

nässelsoppa. jättegott!

2009-04-22 @ 19:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback