Kärlek och Vänskap!


Vilken härlig dag! Solen värmde och tron på våren kom tillbaka så smått! När jag kom hem från jobbet väntade en trevlig överraskning, C var på besök. Hon och Nisse satt på framsidan i varsin solstol och mådde gott. Jättekul att träffas, det var länge sedan sist! :) Med sig hade hon en underbar blombukett som en gratulation till förlovningen. Älskar blommor, man unnar sig det för sällan själv!



Och inte nog med det, sedan kommer nästa glada överraskning :) Nisse hade varit och käkat frukost hos sin Marcus och Malin, och fått med sig presenter från dem också!

Min andra favorit.... Godis!



Goa, pyssliga Malin! (Gissar jag ligger bakom denna) ;)



Wow, tänk när man var sååå brun!

Å nästan det bästa av allt... En hälsning från Lowa! Sötnosen i sin dopklänning.



Verkligen ett jättefint kort!

Tack allihopa, vissa dagar känner man sig bara så glad!

Utöver detta har dagen bjudit på en prommenad i stan, och nu serveras det snart fläskpannkaka här i huset! Gott!
På TV:n visas det hockey, Färjestad - HV 71.... Föga intressant. Klockan 21 smiter jag in i sovrumet och ser på Criminal Minds! Nej, pannkaka var det ja :)

Många kramar....!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vassågod :) kul att du blev glad :) verkligen för sent, men ändå ;P



Sköt om dej o hoppas vi ses snart!

ps jag låg bakom "scrapen" ;)

2009-04-01 @ 21:04:51
URL: http://malllaballla.blogg.se/
Postat av: Maria

Här i stan är matchen lite viktigare...

2009-04-01 @ 22:07:56
Postat av: Maria

Här i stan är matchen lite viktigare, tydligen...

2009-04-01 @ 22:12:33
Postat av: Lotta

Syster... Den är viktig har i stan också... tydligen ;) Är bara inte jätteintresserad av sverige mot sverige...

Kram!

2009-04-02 @ 06:38:44
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jönköping-Karlstad. Tur att det inte blir rivalitet systrar emellan ;-)



(Det var visst lite uppdateringsproblem med kommentarfunktionen, det är inte jag som blivit tjatig och senil...:-)

2009-04-02 @ 10:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback