Morotskaka och påskpyssell!

Morgon på er!

Igår hann jag med mycket, förstår det knappt :)

  • Jobbade till kl, 17.00
  • Cyklade ner till centrum, handlade och panikpostade ett brev.... eftersom jag kommit på under dagen att fredagen är röd....
  • Handlade lite påsksaker när jag ändå var där.
  • Cyklade hem igen.
  • Gick till coop för att möta N och handla lite.
  • Hem å bakade 2 X Morotskaka, tänkte att N skulle få ta med sig en till jobbet idag och då kunde jag lika gärna göra en till... :) N gjorde Tacos under tiden.
  • Åt mat, samtidigt som vi såg Bathman filmen "Dark Night". Den var nog bra... men lååång. Var inte slut förän efter midnatt.
  • Krashade i sängen!!!

Poster Batman Dark Knight - Duel Poster

Zzzzzzzzzzz

Snyggt smink på Jokern!!! Han var verkligen värd en Oscar!

Ikväll blir det Påskmys hos M, M och lilla L!

Nej nu måste jag åka till jobbet, ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback