Finbesök!


Igår fick vi finbesök av Malin, Marcus och Lilla Grynet Lowa! De kom över för att fira mig i efterskott =)




Å Favorit grodorna är på plats =)

Jag hade tillbringat förmiddagen med att göra en cheesecake med blåbär som vi smaskade på, medan lilltjejen gick runt och kollade in alla nya grejer man kunde tugga på  =)





Hon är för go´ den tjejen!

Tack för de fina ljussttakarna hela familjen S och K!

Annars har detta veckoslut tyvärr präglats av huvudvärk för min del... Inge roligt alls, men idag känns det bättre! Jag och N ska iväg och köpa en soffgrupp till uterummet idag. I och med att det är utemöbler är det bäst att passa på när de rear ut inför hösten =)

tiga_set,_wcsh__str_ecru,_0679,_stl_ptn_eps_7b.jpg

Denna siktar vi in oss på...

Puss å Kram!


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, kan man få cheesecake-receptet?

2009-08-16 @ 14:46:07
Postat av: Malin

Tack för en suuper god cheese cake!! du är så duktig

2009-08-16 @ 19:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback