Hejsan!

Igår blev det en lugn och skön kväll... Till middag blev det min favorit, Tai mat från hämtstället i närheten =)



Sen spelade vi lite Wii och såg på TV... Jag slog nytt rekord i backhoppning *stolt som en tupp* =)

Av älsklingen fick jag lite "öronmärkta" pengar till att göra om i vardagsrummet med, och denna bok...


Har det avslöjats än vem författaren bakom är??? Hur som helst längtar jag tills jag läst ut min nuvarande bok så att jag får börja på denna!

Idag skiner solen... Funderar starkt på att ta en promenad in till stan och titta lite i affärer :)

Vi får se...

Kommentarer
Postat av: Bettan

Åh, det låter ju som en alldeles utmärkt kväll :)

Kul att få inreda lite sen också, avundsjuk som attan blir jag :P

Du får skriva om boken sen när du läst den, jag blev lite nyfiken nu :)



Hoppas att du får en trevlig dag!

KRAM!

2009-08-12 @ 11:51:18
URL: http://bettan82.blogspot.com
Postat av: Malin

Hej! vet du om nisse kommer in med mobilen idag? eller imorrn? börjar bli lite kris ;P

Puss

2009-08-12 @ 21:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback