Ny kraft...

Hejsan! Jag är medveten om att det var ett tag sedan jag satt någon längre stund och skrev i bloggen... Har helt enkelt varit ruskit omotiverad. Tror det kommer sig av att jag jobbat så lite under en period, och det har gjort mig lite less på det mesta... Men nu till veckan jobbar jag nästan heltid och det ska blit jätteroligt! Dessutom har det varit en händelserik helg vilket också piggat upp mig :)


Lördag... Jag följde med N till jobbet i Åmål. Låter kanske inte så spännande, men de hade lite jippon i stan så det var faktist ganska mysigt! Såg på modevisning med höstens mode, och gjorde av med lite pengar i affärerna med Björn. När vi kom hem åt vi en god middag och såg på Finnkampen...

Söndag (idag)... Jag och Älsklingen åt en god frukost till Nyhetsmorgon, och tog det bara lungt på förmiddagen. Sedan besökte vi de flesta möbelvaruhus i närheten på jakt efter inredning till vardagsrummet... Alltid kul! :) På vägen hem åkte vi förbi Marcus, Malin och lilla LowaGrynet för en fika. De är precis nyinflyttade i en 3:a (känns gott kan jag tänka mig!) istället för 2:an som de bott i innan. Jättefin var den, och med lite ny färg kommer den å bli perfekt ;) Har nyss sett klart på Finnkampen, Sverige vann alla varianter... Man, Kvinna, Pojk å Flick- kampen :) Nu är N på innebandyträning och jag tar det lugnt i soffan... lite TV å lite Dator.

Ska försöka bättra mig med inläggen... Lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback