Shopping Suuugen!

Åhh, vad jag är sugen på att handla lite nya handdukar och påslakan nu! Kanske lite nya filtar, gardiner, ljus också... Meen, ska försöka att hålla i slantarna nu, för de kommer att behövas till nya soffan i vardagsrummet och till uterummet...
Klicka för att förstora

Klicka för att förstora
Klicka för att förstoraKlicka för att förstora
Från Hemtex =)

Ska försöka städa upp lite här hemma nu... Idag är det mulet, och vad jag förstod igår så kommer inte hantverkarna idag. Inga ursäkter alltså...

Imorgon är det planeringsdag, så då får jag förhoppningsvis lite svar om framtiden...

Kraam, så länge!

Kommentarer
Postat av: mmadelene

Sött! :)

2009-08-13 @ 21:23:53
URL: http://mmadeleneeee.blogg.se/
Postat av: Valentina

Hej!

Var gärna med och tävla om ett par rosa swarovski örhängen i min blogg :)

Tävlingen avslutas i morgon!

2009-08-14 @ 01:01:10
URL: http://valentinabaric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback