Ensam kvar i Köpenhamn...

Ja, nu har jag vinkat av syrran och hon har påbärjat sin resa mot Nässjö. Mitt tåg går först om tre timmar lite drygt, så jag har gott om tid att sitta på stationens internetcafe en stund...

Tror jag har inhandlat de sista julklapparna denna helg... plus några åt mig förstås ;) Fast jag har varit ganska duktig och inte bränt så mycket pengar! Tror jag i alla fall, det är ju lite lurigt med den danska valutan. Man vet aldrigt riktigt säkert vad saker och ting kostar :)

Tänkte passa på att meddela om att vårt internet hemma inte fungerar så det kommer komma inlägg allt eftersom jag kan snika till mig tid på andras datorer ;)

Men schemat fram till jul är klappat och klart, nästan...

Idag: Hoppas att resan Köpenhamn- Göteborg samt Göteborg- Karlstad går som på räls :) Inga förseningar, som på hitvägen TACK! Då borde jag vara framme i Karlstad 21.50 och slockna i sängen hemma runt 30 min senare... ;)

Måndag: Först jobb och sedan hem till M, M å Lilla Grynet för lite efterlängtat julmys! Lite klappar och kanske något gott ;) (Förhoppningsvis så har älsklingen hunnit köpa en gran under dagen också!)

Tisdag: Mer jobb, sedan hem och slå in de sista julklapparna innan mamma, pappa och syrran kommer för att tillbringa julhelgen med oss :)

Onsdag: Ledig! Det sista julstöket fixas... Knäck, skinka... Uppesittarkväll, lugnt å mysigt :)

Torsdag: Från Mig Till Dig... GOD JUL!!!

Förhoppningsvis har syrran sin bärbara dator med sig på tisdag, och då har jag tillfällig tillgång till internett igen :) Ha det bra så länge, Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback