Gott Nytt År!

Är numera stolt ägare till denna (rosa) kamera!!! Fick den av älsklingen i julklapp :)

Fick även en jättesnygg frukostbricka och en fruktskål, pocketböcker, en tavla till vardagsrummet, en glasgroda, virkgarn med beskrivinig, en poncho som syrran stickat, trisslotter, pengar mm. Jag blev så bortskämd i år, fick mycket mer och jag vill tacka för allt! TACK!!!

Men idag är det nyårsafton, och jag har stora förhoppningar på 2010!!!



Så idag vill jag bara önska alla ett härligt 2010!!!


Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Mel

Hej! Och gott nytt år! :-)

Har TOTALT missat att tacka för trisslotten och godiset! Det var alldeles för mycket! :-) Super gulligt. Verkligen!

Kan meddela att jag vann 25kr :-) Hehe.. Blir en ny lott när man känner att turen är på ens sida :-)

2009-12-31 @ 12:54:50
URL: http://www.melodyy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback