Det här är ju fånigt...!

Ska aldrig denna j-kla magsjuka ta slut på jobbet. I veckan har det varit 4 stycken barn på avdelningen... Ska väl tilläggas att några var hemma för att de inte ville riskera att bli sjuka och några är förkylda, men ändå! Tycker vi gör allt.... Nästan bor utomhus, tagit bort handdukar och använder pappersservetter, tvättat kudd- och madrassöverdrag mm mm. Idag till mellanmålet var det dags igen... stackarn!!! Det värsta är att nu kan man bara vänta och se om man själv klarat sig.... Och det är klart att man själv känner sig illamående när man precis tagit upp efter andra... Tycker inte vi borde ha någon karensdag faktiskt...

Nog gnällt! :)

Idag är det fredag, vad ska man äta för gott idag då? Går nog en sväng till affären, måste ändå köpa jord. Förstår inte... på senaste tiden har många av mina blommor liksom börjat krypa ur krukorna... så hela växten ramlar. Antar att det är ett säkert tecken på att det är dags att plantera om dem ;)

Imorgon är det dags för melodifestivalen!!! Förra helgen var jag så deckad att jag inte ens hade TV:n på... Men inte nu!!! Dags för BWO, har stora förhoppningar på både låten och framträdandet! Lite synd bara att det är en ballad. Även EMD är jag lite nyfiken på...

BWO, Foto: Carl-Johan Söder

Ta hand om er! 

Kommentarer
Postat av: anette

ja, stor förväntan på BWO!



de har gjort bra ballader oxå!

finns på flera av deras skivor



trevlig helg! önskar saxemåla grannarna

2009-02-20 @ 18:25:30
Postat av: Lotta

Detsamma! Kul att du tittar in ibland!

Kram!

2009-02-20 @ 19:59:29
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Postat av: Sara

hoppas du klarar dig, enligt min sjuksyrrevän så har inte magsjukan nått sin kulmen än....

2009-02-21 @ 11:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback