Fredag!

Snö Snö Snö Snö Snö Snö Snö Snö Snö Snö Snö Snö Snö Snö Snö Snö Snö Snö Snö



Idag är det fredag... Känns som om det inte var länge sedan sist, men det var en vecka sedan ;) Tro det eller ej! Jag har ätit årets första semla idag. Det var så några barn kvar till mellanmålet, så vi myste till med semlor och saft. Gott!

Hört på jobbet!
Vid mellanmålet:
Mmm, jag tycker bäst om semmelmassan!
(Alltså mandelmassan :)
Semlor

När jag kom hem var jag frusen (som vanligt på vintern! Kanske borde göra som björnen, å gå i ide...:), därför fick det bli ett värmande bad...



Varmt bad, tända ljus, härlig juice och en spännande bok,
........
........
En bra start på helgen!



Nu sitter jag under täcket i soffan. Ska nog titta på Glamour och njuta av att jag inte har några "måsten" att göra! Har däremot ingen aning om vad det blir för middag... Ingen inspiration där över huvud taget, men till efterrätt blir det glass!

Mys å Gos!


Kommentarer
Postat av: Linda

Verkligen bra början på helgen!!! Och semlan såg god ut!

2009-02-06 @ 19:28:19
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/
Postat av: Marieh

Tack så mycket. =) Ja det kan vara svårt att komma igång med träningen men när man väl kommit förbi det jobbiga så är det hur skönt som helst! =)

2009-02-06 @ 21:13:29
URL: http://marieh.blogg.se/
Postat av: peeetra

åh, vad glad jag blir! Din blogg är fin den med :)

Föresten så åt jag också årets första semla idag :P

2009-02-06 @ 22:56:32
URL: http://pertty.blogg.se/
Postat av: Maria Andersson

Jag tycker semmelmassa var ett bra ord - semmelmassan kan ju nu för tiden bestå av både mandelmassa, marsan och citronkräm...

2009-02-09 @ 11:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback