Glamour, Kakor och Ingefära!

Inte så konstigt som det låter... Glamour är på i bakgrunden medan jag surfar lite efter kakrecept. Mitt favorit te är slut, så det blir lite riven ingefära och citron på flaska med kokhett vatten, i muggen ett tag framöver.

Måste ju börja fundera på vad jag ska baka för något till doet nästa lördag :) Inte bara till dopet, utan till födelsedagsbarnet också (det stora alltså). Fast det firandet tar vi nog på söndagen... Då är ni välkomna M, M och lilla L! :) Ni kommer väl över på en fika va ;) ????

Oj, nu händer det grejer på TV....

TaaTaaaaa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart vi gör gumms! :) Tack för att du ville göra lite kakor till skruttans dop :)

2009-02-19 @ 19:07:47
Postat av: Njut i din trädgård

Det bara måste jag prova! Inte för att mitt te är slut, men för att det lät spännande.

2009-02-19 @ 21:23:54
URL: http://czmastergarden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback