Idag är det måndag...

Lite barn idag också så jag fick gå hem lite tidigare... Har därför hunnit med att baka lite. Suuur... Hade fyra olika recept, och till tre av dem fattades det EN ingridiens! :( Men till ett recept fick jag ihop i alla fall.

Fick ett SMS om att gardinerna från Jotex har kommit!!! Får se om jag kan gå förbi och hämta ut paketet imorgon. Skulle behöva ta mig in till stan också, Nisse fyller ju år på lördag och jag börjar få lite panik över födelsedagspresent! Det är så svårt, vill han ha något så köper han det, man får liksom inga hintar.

Börjar bli lite hungrig också, vad ska man äta??? Förut tyckte jag att det var ganska kul att laga mat, men har helt kommit av mig. Vissa dagar hade jag gladeligen hoppat över middag, bara för att slippa laga nåt. Tur att N är så snäll och tar över när det krisar sig!

Ut och frys, eller va´ hemma å mys!

Kommentarer
Postat av: anette

tips: en upplevelse!



2009-02-23 @ 19:04:11
Postat av: Maria Andersson

Annonserna här i bloggen träffar rätt i bland; synd att du inte bor i stockholm... Då hade du inte haft problem med middag... Kanske hade gjort ont i plånboken efter ett tag bara...



http://www.matkomfort.se/

2009-02-24 @ 16:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback