Karlstad Station.

Hejsan!

Idag åkte jag in till stan efter jobbet. Tillbringade några timmar med att titta lite i affärer, det blev inte jättemycket inhandlat... En svart kofta att ha över klänningen imorgon och två stycken diadem som jag tänker försöka fixa undan min lugg som är på utväxt med :) Sen blev det inte så mycket mer, men det är nog tur det för ekonomin denna månad lämnar helt klart mer att önska!

Just nu sitter jag på tågstationen och väntar på att Nisses tåg ska komma. Tackar högre makter för internet, eftersom jag glömde min pocket bok hemma idag. Den ligger ju alltid där i min väska.... men inte idag alltså, tror den ligger på soffbordet... Hur som helst så blir jag riktigt rastlös när jag inte kan ta fram den vid varje ledig minut! :)

Kanske behöver AVPOCKETISERA mig!!! :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Sara

Trevlig helg!





Utmanad, kika min sida

2009-02-14 @ 15:32:58
URL: http://sarazetterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback