Melodifestival 2009!

Hej!!

Idag har jag det lite kämpigt, har hela dagen fått påminna mig om att det inte är fredag utan TORSDAG. När tanken kommer, vad skönt med lördag imorgon och man kommer på att det bara är torsdag känns det lite tungt. Men i morgon är det i alla fall fredag ;)

Och sen...

....På lördag är det Melodifestival!!! Folkfest i min värld ;) Kommer ni ihåg de här godingarna??? Tror de var från förra året men det kan vara äldre...

Upp och Hoppa. Man kan ju inte bli annat än glad! :) Tyvärr tyckte N att det var lite pinsamt när jag ville poppa den på hög volym i bilen i somras, på väg till stranden ;) Det ska tilläggas att vi då hade en cab då...



Alla gamla X. Jag menar... "Jag vill ha en hönsnätsbur med alla gamla X på vinden, plocka fram dom då och då och ge dom varsin snäll klapp på kinden..." Underbart :)

 

Det bästa med Melodifestivalen är att man får sig en rejäl dos av trallvänliga svenska låtar som man blir glad av! På lördag har vi bjudit över J och M på mat och Musik...

Någon därute som har något bra förslag på Melodifestival Mat??? Nått gott och onyttigt :)

Kram, kram!





Kommentarer
Postat av: Linnea Malivéz

Vilket skulle vara det

absoluta dröm yrket

för dig?



Kram

/LM

2009-02-05 @ 18:20:49
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: Maria Andersson

En sen kommentar kanske, men jag har ju varit borta...



Förra årets bästa låt enligt mig:

http://www.youtube.com/watch?v=LDooWP85VmY

Inte min stil egentligen, men den är speciell på något vis! Lite kravlös, sådär...

2009-02-09 @ 12:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback