Melodifestivalen...

....ur min synvinkel!



Det blev toast med tomat, skinka och mozarella till middag. Man vill ju inte bli så mätt att man inte orkar med chips och godis sedan ;)



Måste säga att mina förhoppningar infriades av Alcazars låt! Disco! Man blev ju både glad och danssugen av den. Dessutom bjöd de på en bra show!! Har stora förhoppningar på BWO också... Men för min del tror jag att denna låt blir svår att slå!!! Men alla har ju olika tycke och smak...



Nu ska jag försöka göra det bästa av denna snöiga och hesa Söndag!

Kram!

Kommentarer
Postat av: sara

Och jag håller med DU, smaskigt på bordet förresten!!!!!

2009-02-08 @ 18:51:31
URL: http://sarazetterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback