På fredag åker vi till Skara!

Japp, på fredag (den 13...) åker vi till Skara på en romantisk weekend. Kan inte tänka mig att någon missat att det är Alla Hjärtans Dag på Lördag! Det här är vad som kommer att hända!

Skara Stadshotell med årets buskis

Unna dig en härlig weekend på Skara Stadshotell med årets buskis "Solsting & Snesprång" kombinerat med övernattning och en god middag på hotellet.
Både teater, hotell och restaurang ligger i samma byggnad!

"Solsting & Snesprång"

I år bjuds det på invecklade kärlekshistorier, förvirrade brevbärare, massvis av förvecklingar och intriger. Dessutom kryddas det med en spansk tokig kypare, kärlekskranka sågverkschefer, pengatokiga sekreterare, lurendrejare och semesterresor.


Kl. 17.30 3-rätters middag (förrätt, varmrätt, dessert)
Kl. 19.30 Biljett till " Solsting & Snesprång"
Övernattning i dubbelrum/enkelrum
Frukostbuffé

3-rätters Meny:
Rökt laxtartar med pepparrots/gräslökssås
Oxfilébiff med kantarellsås & ugnsbakad potatis
Vaniljglass med varma hjortron
Kaffe



 

Ska bli så skönt att komma iväg och göra något roligt! Älskar verkligen föregångarna till "Solsting och snedsprång"! Min (fåniga) humor :)

Dagen idag har varit kylig men fin! Jag var ute med barnen, som åkte pulka nästan hela tidenu... Har nyss ätit spagetti och köttfärssås som en mycket "trött" Nisse bjöd på när jag kom hem! Han var ju som sagt på Kick off i köpenhamn måndag/ tisdag...;)

Nej... Undrar jag om det är nått bra på TV??

Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men guud så mysigt, vilket najsigt hotell!!!!

2009-02-10 @ 20:38:31
URL: http://sarazetterlund.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh fan va gött! ha de nu så mysigt :)

2009-02-11 @ 15:13:03
URL: http://malllaballla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback