Söndag!

Hej!
Idag har jag varit ute på en lång promenad medan N var och tränade på Natulus. Tyvärr var det både kallare och blåsigare inne i Karlstad än här ute på ön, så min fleece och dunväst var på tok för kallt! Jag var genomfrusen när vi kom hem igen! Fick bli en varm dusch. På vägen hem köpte jag äntligen mitt favorit shampo på Bergvik, och det var helt enkelt underbart att tvätta håret idag! ;)


Vardags Lyx!

När vi blev hungriga köpte vi 3 små rätter på Tai resturangen och delade på. N fick curryn och det friterade och jag fick det wockade. Förstår inte att all denna mat egentligen är tii en person??? Men gott var det :)

Klockan 21.00 är det Beck på kanal 4! Dumt bara med nyheterna mitt i... För då somnar alltid jag ;)

Syns i morrón!

Kommentarer
Postat av: Malla

Hello! hehe, ja fick inte så bra uppfattning av låtarna faktiskt, då det skedde mycket annat runtomkring ;) men den var väl svängig? :)



Kramis

2009-02-08 @ 21:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback