Sovmorgon!

Idag börjar jag inte förrän 13.00. Sov till 9.00 och sitter nu och äter frukost och bloggar lite. Vet att jag sagt det förut, men jag längtar hysteriskt mycket efter våren nu!



Under helgen har jag pysslat ihop lite Alla Hjärtans Dag- kort. Så förutom en promenad både lördag och söndag och lite shopping har jag mest myst i vardagsrummet. Skidor på TV och brasan tänd, mysigt värre. Så här har soff- bordet sett ut under helgen...



Gårdagens middag blev Majssoppa med chili och nybakad solrosbaguette, det blev lyckat. Gott med soppa när man är lite ruggig... som jag ofta är ;) Nu har ju TV 4 börjat ge de nya Beck filmerna på söndagarna också, så det blev en lyckad kväll!



Innan jag avslutar detta inlägg vill jag bjuda på min absoluta favoritlåt just nu!

The Killers, Human.



Nu ska jag fånga dagen...!

Vad har ni för er idag???

Kommentarer
Postat av: Karro

Hallå gumman! Gott det såg ut med soppa, kan du lägga ut receptet? Kul att du gör egna kort, det är så roligt att få. Ledsen att vi inte skickade några julkort, alla ligger kvar här hemma :(

Kram kram

2009-02-03 @ 09:35:06
URL: http://karoline.eak.nu
Postat av: veronica

Nä men vart har du tagit vägen nu då :)

Va du e duktig å fixar å donar. Önskar jag hade hälften av dina ider :)

Kramizar på dig

2009-02-04 @ 21:52:23
URL: http://metrobloggen.severonica81

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback