Vilket underbart väder!

Solen skiner från en klarblå himmel! Det är ganska kallt förstås runt 5 minus... Jag behövde inte till jobbet idag, vilken timing med vädret! ;)

Eftersom Nisse inte är hemma passade jag på att göra en makaronipudding till lunch, det är en av de få saker han inte äter. Medan den var i ugnen satt jag på framsidan i solen och läste. Underbart, jag riktigt kände hur batterierna laddades upp av solen. Kan inte komma ihåg när solen sken senast..?

Det fina vädret gav mig även energi nog att ta itu med gästrummet... bland annat kom gardinerna upp, i rätt längd till och med :)



Det har även blivit en dryg timmes prommenad i solskenet, har tvättat och bytt alla handukar plus badlakan och diskat samt röjt upp i köket. Och klockan är bara 14.00!!!

Har glömt att visa hur det blev i hallen föresten... när tavellisterna kom upp istället för hyllorna. Nu letar jag bara efter några snygga fotoramar (guld och svarta) och fler bra bilder att sätta i dem... För det ser lite tomt ut.





Har föresten bokat klipptid också ;) På fredag blir jag förhoppningsvis av med det råttfärgade och slitna håret... Ska göra ljusa slingor. Första gången sedan gymnasiet tror jag, som jag färgar håret på frisörsalong. Hoppas det blir riktigt bra!!!

Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Hej Lotta!

Här har det också varit sol idag. Underbart. Vi hade faktiskt lite sol igår också men mer idag.

Vad fint det blev med gardinerna och tavellisterna.

Lycka till med håret :)

2009-02-09 @ 16:03:54
URL: http://bettan82.blogspot.com
Postat av: Maria Andersson

Snyggt gästrum, vi får komma och hälsa på snart!

2009-02-09 @ 20:57:35
Postat av: Mia

"Soffasängen" (som jag kallar det) är verkligen ljuvlig! Älskar vita möbler i den stilen!

2009-02-10 @ 17:02:41
URL: http://maias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback