Go´Morgon på er!

Idad är det Lördag. Äntligen!!!

Har nu sovit ut och ätit en god frukost bestående av yougurt med jordgubbar å musli, rostad smörgås och kaffe. 

Tänkte kolla på Alpint på TV men det är föreningar på grund av dimma, så jag kanske hinner diska upp först från de senaste dagarna. Mindre kul, men det behövs verkligen städas här hemma :(

Funderar på om jag ska försöka pyssla ihop lite Alla Hjärtans Dag kort under dagen... Har lite fina papper mm.

Lotta med ett leende på läpparna säger, trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Mia bara jag

Hej Lotta!

Jag lägger dig i min favis hög:)

Åhh jag skulle kunna ge allt för att få ha badkar hemma, älskar att bada.

Kram

2009-01-31 @ 12:27:47
URL: http://blogg.passagen.se/kristallery/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback