Go´Morron!

Igår var jag å Nisse på 18-års kalas! Nästan så att man började känna sig lite gammal....;) Det var Nisses kusin (en av dem) som fyllde år. God mat med älg- och rådjurskött, pasta- och potatissallad och nybakat bröd! Plus TÅRTA såklart! Det blev även lite singstar på slutet.

Idag har vi våra funderingar på om vi ska åka till Sunne och åka skidor en stund, om Nisse känner sig bra. Han var lite sissodär igår... Skulle vara mysigt å ta med lite fika och åka iväg ett par timmar! Vi får se hur det blir...

Nu är det Alpint på TV, damernas storslalom, då blir man ju inte mindre sugen på att åka skidor!!! Jag tycker att det är så mysigt att sitta med en kaffekopp, pyssla lite, å ha skidor på i bakgrunden :) Just nu håller jag på med att sätta in foton i ramar som ska upp i hallen, och fylla i den underbara familjekalendern som vi fick av M, M å L i julklapp!

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med, visst är det mysigt att grejja o dricka kaffe ÖNSKAR bara jag kunde oftare. MYS PÅ!

2009-01-10 @ 11:33:03
URL: http://sarazetterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback