Projektet...

...Som jag pratade om innan jul, kommer ni ihåg det??? Anledningen till att jag inte kunde tala om vad det var för någonting, var att det skulle bli en julklapp. Jag hade gett mig på att sticka en baby filt till Lowa... Resultatet blev väl inte perfekt, men jag är himla stolt att jag inte gav upp utan slutförde den!

Lite bilder...

     
Färdig!


Förhoppningsvis används den flitigt, och dräglas mycket på! ;)

En god nyhet är att jag är tillbaks på 95 procent på jobbet igen! Vet visserligen inget långsiktigt än, men det känns ganska bra ändå, tror det löser sig!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är grym! kan sägas att det dräglas flitigt å¨den :) den är huur go som helst :) Tack igen!

2009-01-13 @ 19:17:28
Postat av: Anonym

Det var en söt filt! Kan säga att mitt lapptäcke var mycket större - och tog betydligt längre tid, typ 2-3 år?! Trodde aldrig jag skulle få ändan ur! Men visst är det gott att slutföra projekt?!



Och grattis till jobbframgångarna!

2009-01-13 @ 22:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback