60 eller 16???

Hejsan!

Lider jag av dubbla personligheter tro? Eller är jag en tonåring i en pensionärs kropp... eller en pensionär fast i tonåren?

Varför dessa funderingar då?

Jo jag började dagen med att koka lite rödvinbärs gele, en ganska mogen syssla eller hur? Men jag gillar att sylta, safta, baka, sticka och många andra "Mormors" sysslor! :)





...Och nu, snart sitter jag framför TV:n med en stooor skål glass och den sockersöta och myspysiga filmen "high school Musical! Som en annan 16- åring :)



Ibland snurrar tankarna iväg... Men för protokollets skull, jag är fortfarande mer tonåring än pensionär!!! Både i ÅR och i SINNET :)

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha!

2009-07-16 @ 20:12:51
Postat av: Malin

haah! du är så duktig!! :)

2009-07-16 @ 21:13:43
Postat av: Anders

Även att man ibland gör vuxensysslor betyder nog inte att man växer upp, eller?

Hoppas inte det...



Jag och Karoline hade nog gjort ungefär samma idag om hon varit här. Gjort gelé och kanske inte kollat på den filmen men en annan typ en tonårs skräckis. :)



//Anders

2009-07-16 @ 21:34:37
URL: http://zebben.eak.nu
Postat av: Lennart

Saftsilen liknar en stor röd groda:)

Här skiner solen,finaste dagen på länge,vi åker på en liten tur till Dalarö.

Lennart

2009-07-17 @ 10:22:40
Postat av: Bettan

Det låter ju nästan som jag. Ena dagen åker jag karuseller, äter sockervadd och kollar Disneyfilm och nästan dag är det broderi, stickning och baka småkakor som gäller :) Haha!

Men jag är nog också mer tonåring än pensionär, och så hoppas jag att det förblir :P

Kram!

2009-07-20 @ 00:11:37
URL: http://bettan82.blogspot.com
Postat av: Bettan

Det låter ju nästan som jag. Ena dagen åker jag karuseller, äter sockervadd och kollar Disneyfilm och nästan dag är det broderi, stickning och baka småkakor som gäller :) Haha!

Men jag är nog också mer tonåring än pensionär, och så hoppas jag att det förblir :P

Kram!

2009-07-20 @ 00:11:48
URL: http://bettan82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback