En härlig dag på staranden!

Idag bar det av till Värmskog för lite sol och bad!



På vägen dit trodde vi allt att vädret skulle vara emot oss, meeeen vi åkte ifrån molnen och fick ett par timmar härlig sol ;)







Lowa Bus :)







Vid lunch tid tog vi en promenad till Liljenäs fik, som ska vara känt för sina räksmörgåsar. De var stooora och goda också, enligt de som åt... Själv tog jag en med brie, salami  och soltorkade tomater :)



Just nu är det Leila bakar på TV och senare ikväll filmen Schakalen, som ska vara rätt bra har jag för mig. Nisse är i köket och lagar...



Spagetti Carbonara!!!

Mmm, det är så gott och jag är jättehungrig!

Måste nog säga att denna dag ligger på topp hittills denna semester ;)

Ha det gött, så höres vi!

Ps. Nu regnar det.... Men det struntar jag i, efter denna härliga dag :) Ds!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser verkligen ut att ha varit en toppendag!

2009-07-16 @ 20:47:00
Postat av: Mia

Brie/salami...det hade jag också valt mellan de två! Underbart!

2009-07-17 @ 09:22:02
URL: http://maias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback