En tur till stan...



Titta vad fint smultronshersminen blommar. Födelsedagspresent från pappa och mamma för två år(?) sedan :)

Regnet gav sig igår... åtminstånde för ett par timmar så det blev en liten tripp till stan i alla fall. Vi gichk en sväng på bondemarknaden (som jag antar blir större redan nästa månad, när saker börjar att mogna) där vi köpte mjöl och hjortronsylt. Det blev även en tur till gymmet för Nisse, och ett par varvs promenad runt Sundsta kärnen för mig.

När vi kom hem bjöd Nisse på våfflor gjörda på mjölet vi köpt, och lite senare på eftermiddagen testade jag att baka tekakor :)







Senare på kvällen for vi ner till centrum och hyrde senaste Beck filmen, Skulden. Helt Okej, fast jag störde mig lite på slutet... Kom i säng sent, men det är väl så det ska vara på sommaren, eller hur???

Kram!

Kommentarer
Postat av: sara

Jag börjar jobba den 10/8, kommer jobba 80% under hösten och DU?

2009-07-05 @ 10:01:07
URL: http://sarazetterlund.blogg.se/
Postat av: Areyanna

Åååå va mysigt det ser ut! Vitsippor som är sååå vackra!! Å bondmarknaden låter super mysig! Skönt att du har semester nu=) Ha en skön söndag! Kram!

2009-07-05 @ 14:23:19
URL: http://areeyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback