Har blitt med Facebook...

Japp! Det trodde jag nog aldrig... Att jag skulle Add a mig till Facebook, men efter påtryckningar från höger och vänster så kapitulerade jag :) Har tillbringat förmiddagen med att lägga upp lite foton från diverse resor... Kan nog säga på en gång att jag inte kommer tillbringa alls lika mycket tid där som här :) Jag gillar detta dagboks liknande forum bättre :) Men det är ju alltid kul att se var alla gamla vänner blivit av ;)

Snart ska jag börja plocka undan lite på alltanen, för nästa vecka när vi beger oss iväg för en veckas lugn och ro i Småland, börjar de troligen att lägga grunden till vårat nya uterum! Yihoo :)

Är för övrigt mycket piggare nu...

Kram!

Kommentarer
Postat av: anette

vi ses!!



mycket bra blogg!!



2009-07-24 @ 20:47:47
Postat av: Bettan

Hejsan!

Jag var också riktigt sen med att skaffa Facebook, men jag håller med dig, det är mycket roligare med blogg :)

Trevlig helg!

2009-07-25 @ 15:04:15
URL: http://bettan82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback