Nu ska jag tina upp både Kropp och Själ :)

Hejsan!

Nu är jag hemma igen från min lilla cykeltur till centrum, dygnsur och lite gramse. Jag fick inte det uträttat som jag åkte dit för... Men från den ljusa sidan, så kom jag ut lite i alla fall... TROTS vädret.

Nu ska jag ta mig en kopp varmt kaffe och titta på min absoluta FeelGood- Film, Mamma Mia!



Ha, ha... Jag ÄR en sucker för musicalfilmer :) Häromdagen var det ju High School Musical :)



Kul att det kommer lite nya musikal filmar!! Även om Grease, footloose, Dirty Dancing mfl. fortfarande funkar :) De har ju oftast väldigt lika handling... Snygg, tuff och populär kille/ tjej blir kär i ganska bortkommen och blyg tjej/ kille. De tvekar ett tag för vad ska vännerna tycka... Och sen vinner kärleken :) Cheesey, men lyckliga slut gillar jag!

Appropå nya musicalfilmer här är del ett av MIN önskelista för i år :)





Finns på Discshop 59:- Resp. 99:-

:)

Kommentarer
Postat av: Maria

Ok... Jag ska gå ned i källaren och plocka fram musikalfilmer att ta med till Saxemåla med andra ord...

2009-07-21 @ 14:06:15
Postat av: Bettan

Åh, Mammma Mia är ju såååå bra!

Nu bev jag också sugen på att se den...kanske ikväll.

KRAM!

2009-07-21 @ 19:43:03
URL: http://bettan82.blogspot.com
Postat av: malin

ja, m ringde han igår.. han sa att han skulle få svar i aug, för det var nåt som inte riktigt var klart än.. great.! så jag tackar ja till skolan o i värsta fall får jag väl hoppa av. Puss

2009-07-21 @ 20:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback