God OnsdagsMorgon!



Ja, God Morgon!  Idag regnar det, men jag kan inte låta bli att tycka att det känns rätt mysigt... Synd bara att jag inte slutar tidigare idag, för det är ett riktigt "krypa*upp*i*soffan*med*en*bra*bok*väder" idag! Men jag hoppas verkligen inte att regnet håller i sig till helgen, då vi ska till Torup!

Igår var vi ute en sväng till lotten på kvällen. N började gräva lite till nästa års grönsaksland, när det är klart får det bli en pressening över tills nästa år. Själv började jag rensa lite bland hallonsnåren, rätt igenvuxet! Halva snåret från utsidan blev klart... Men det går framåt sakta men säkert...

Ikväll är det fotboll, Sverige- Malta! Hörde nyss på TV att de måste vinna med typ 5 mål om de ska ta sig vidare till VM... Och det är bara början. av uppförsbacken... Hmm. Nåja, Heja Sverige!

Oj! Nu regnar det rejält mycket! Hoppas att jag har mina överdragsbyxor hemma, så att de inte ligger kvar på jobbet... För då kommer jag att vara som en stor vattenpöl, när jag är framme på jobbet... :)

Hur ser eran dag ut???

Kram!


Kommentarer
Postat av: Maria

God morgon, Miss Lo!



Hur dagen ser ut? Snabbt måla färdigt utemöblerna, eftersom det görs i godan ro på altanen, som nu hux flux ska bli förvaringsplats åt hela husets nya fönster, som de ska sätta in en vecka tidigare än planerat!

2009-06-10 @ 08:37:50
Postat av: Malin

hello! det är en trea och det ska bli SÅ kul att få inreda lowas rum, jag längtar såå.. fast ändå inte för då är min mammaledighet slut :(



Allt bra med dej gums?



Kramar

2009-06-10 @ 09:04:05
Postat av: Karro

Ha ha ha, jag tycker att det är så kul att ni har en lott :) Men tänk nästa år med all skörd, då kommer jag och knaprar morötter!

2009-06-10 @ 13:53:32
URL: http://karoline.eak.nu
Postat av: malin

hahaha!! joooo, de växer fint :) inga smulgubbar än dock ;P men utan rosa kasse ;P

2009-06-10 @ 15:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback