Helgen som var...

Igår vid 21 tiden var vi hemma igen efter en mycket trevlig helg i Torup, där mamma bodde som liten flicka. Vi bodde på ett litet och jättemysigt "stadshotell". Vi (9 pers) hade hotellet för oss själva, tror de hade sex rum! :)




 



 



Det låg så fint vid en liten sjö... Har hört många historier om när mamma bland annat åkte skridskor där som liten :)




Ville inte ta med kort på huset mamma bodde i, för det bor ju andra människor där nu :) Men det var jätte fint och låg precis mitt emot hotellet och med baksidan mot sjön.

Vi åt bland annat en kanongod middag och besökte ett vattenfall, men från det hoppas jag få bilder från Syrran och Herr A! De var bättre än mig på att fota denna gång... (vill ha en ny kamera!) Så om ni ser detta.... :)

Smarrig fika någonstans nära Värnamo....




Tack alla som hjälpte till att planera trippen och Stort Tack till alla som deltog för att göra denna helg speciell för Mamma!!!

Idag då...

Jag bytte arbetspass med en kollega som behövde komma ifrån tidigare, så istället för att sluta klockan två blev det halv fem. Jag och Malin skulle egentligen ha gympat i Mariebergsskogen klochan halv sju idag, men när jag var hemma klockan fem så kände jag att jag var helt färdig! Dessutom är vädret inge vidare och de brukar ställa in vid regn... Tänk va surt om jag cyklade in till Kd och så var det inget...! Nej, nya tag på onsdag! Kommer nog att bli en lugn kväll :)
 
Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: Sara

Vilket mysigt ställe!!!



Har du inte vart o lyssnat på Rahula i folketshus ikväll?

2009-06-15 @ 22:31:43
URL: http://sarazetterlund.blogg.se/
Postat av: Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg? Ta gärna en minut till att titta in på våran blogg och se vad vi kan erbjuda! Vi designar även efter dina önskemål!

2009-06-15 @ 22:41:00
URL: http://freshdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback