Hur långt....

....inlägg hinnar man skriva på samma tid som det tar att koka snabbmakaroner???

Idag har solen lyst och värmt som bara den! Började jobba 07.00 idag så jag trodde att jag skulle sluta 14.00, men det blev 16.30 istället. Posetivt för ekonomin, lite negativt eftersom det är så vackert väder.... Nisses tåg är försenat/ inställt så jag "ser fram emot" antingen en seen middag, eller en middag i ensamhet... Väljer det senare alternativet. Snabbmakaroner och stekt falukorv, exotiskt va? Känner att orken inte riktigt finns, vet inte varför.

Ser att jag lät ganska negativ idag.... Men det är jag inte... Lite loj bara :)

...Svar på första frågan: Ungefär så här långt inlägg! Nu är Mackisarna färdiga!

Kram, Kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

Skickar upp lite energi

2009-06-02 @ 09:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback