Regnet det bara öser ner, del 2!

Idag var det skolavslutning här på ön... Ja, om jag var duktig/ intresserad av att sy hade jag nog sattsat på en kollektion med studenten kläder ( klänning och kostym) i galontyg! Stiliga och användbara... För ärligt talat tycker jag att det allt som oftast reganar på skolavslutningar, och om det mot alla odds skulle vara vackert väder...  ja, då har man ändå i förväg ett kris alternativ i bakfickan, bara uti fall att :) Som sagt... FESTKLÄDER I GALON!

På tal om afrikansk musik... Den Sydafrikanska nationalsången.



Mäktigt att höra barnen sjunga sin nationalsång... Flerstämmigt!!! Lite skillnad mot här, där många barn på 7 8 9 år inte ens kan texten...

Vad blir det ikväll då? Nisse kommer snart! Han har varit hemma mellan sex och halv sju varje dag denna vecka (tror jag) Hur lyxigt som helst! :) Blir nog nåt gott å äta, en bra film och lite ljus. Mysigt i regnet!

 

 

Ibland har man lite tråkigt... :)

Kram, karm!

Kommentarer
Postat av: veronica

:) Va fon där är gummsan! SDer så pigg å fräsch ut må jag säga, kan du skicka över lite pigg het :) Kjamizar på dig!

2009-06-12 @ 22:09:33
URL: http://metrobloggen.se/veronica81

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback