Torsdag Morgon!

Jaha, så var det torsdag igen då. Solen lyser än så länge, men enligt prognosen så ska det bli regnigt värre under dagen. Behöver göra ett ryck här hemma, har inte ens packat upp väskan än...!

Igår var jag och arbetskompisarna och tackade av en blivande pensionär. Vi grillade och hade det trevligt. Var dock inte hemma förän vid 23 tiden så idag var jag rätt trött när klockan ringde 06.00! Men sånt får man ta :)

Nu ska jag göra mig i ordning och ta mig till jobbet!

Trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Hej,hej! Trist med det här oförutsägbara vädret. Det var bättre förra veckan :)

Hoppas att du får en trevlig dag :)

KRAM!

2009-06-04 @ 10:28:09
URL: http://bettan82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback