Under kontroll!

Nu har jag läget under kontroll! Tvättat sängkläder, packat upp resväskan och plockat undan lite överallt. Det luktar kanelbullar i hela huset och jag har lite bröd på jäsning. Tycker att det är så mysigt att baka, det är ingenting jag gör för att jag måste :)

Nu ska jag se på dagens avsnitt av Glamour och slappna av lite innan jag tar itu med resten... Bädda sängarna, ta det värsta på toaletterna  och baka ut brödet. N har lovat att dammsuga, men han jobbar ju så mycket längre än jag gör...




Tjao :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Så gott med bullar! Gör du några med citron också, han gillar ju det så mycket ;-)

2009-06-04 @ 18:34:25
Postat av: Lotta

Ha, ha ha. nja det blev vanliga kanelbullar. Förstår inte vad det är med den grabben å citron i mat/bak. Han tar det nåstan som en förolämpning... ;)Fast ibland tycker han att det är ett måste, som till fisk/skaldjur!?!

2009-06-04 @ 19:45:41
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej!



vi kommer gärna på nationaldagen, har inte M sagt det?



puss,kram!

2009-06-04 @ 21:10:38
Postat av: sara

Tjena Lotta! Ser goda ut, men om jag förstår era interna skämt så håller jag nog med sambon din...hua för citron i bakverk!



Kommer inte ihåg vad vi sa för längesen om smyckepartyt, men du är iallafall välkommen hit vid 17. Du kände till henne sen tidigare va?

Hör bara av dig!

Må gott, sara.

2009-06-07 @ 09:33:25
URL: http://sarazetterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback