Frukost hemma!

Japp, ibland känns det lyxigt att få ta det man vill ha till frukost... till skillnad på den ganska ovarierade förskolefrukosten :) Så här såg min ut idag.



Kaffe, smörgås med ost och yougyrt med mussli och banan.

Idag har vi någon sorts temadag i kommunen. Halva dagen blir det Workshop av typ sång, dans, drama mm och andra halvan blir det föreläsning av något slag. Kommer faktiskt inte ihåg vad den ska handla om. Själv ska jag tälja i färskt trä... Opps, man ska ha fem fingrar på vardera hand va? Jag får räkna dem ikväll igen...

Sara! I en kvadratrot, finns en morot.... Tycker lite synd om dig just nu, men vem vet, det kanske är jätte intressant. Du får berätta sedan! :)

Idag skiner solen och fåglarna kvittrar så,
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: sara

Hihi, det va faktiskt mitt 1a handsval.



Seg i hövve? (menare då såklart efter eftermiddagens föreläsning)

2009-03-18 @ 17:03:56
URL: http://sarazetterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback