Melodifelstival Final!

Puh... Det var nära att "Snälla Snälla" tog hem hela faderullan... Jag tycker inte så illa om den som det låter, den är tvärtom riktigt fin... men man blir ju så deprimerad! Plus att jag är skeptisk till en översättning, den bör nog sjungas på svenska. Jag vill bli danssugen och glad! :) Jag hoppades ju på Alcazar, men den som vann är helt OK. Den är ju helt klart speciell och det har ju fungerat förut... Tror att det blir antingen Topp eller Flopp, ingenting mitt i mellan.



Vi myste till i soffan med diverse plockmat.





Det är fortfarande tidigt, men nu skiner faktiskt solen. Hoppas, hoppas att det blir en varm och solig dag idag!!! Det behövs verkligen nu efter allt grått väder!

 ;)

Puss å Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback