Över 3000 besök!

Go´Morron!

Är på lite bättre humör idag. Beror nog på att jag hoppas på att kunna vara tillbaka på jobbet imorgon! Har inte så ont längre :) Aptiten är fortfarande i bott, men jag får i alla fall behålla det lilla jag stoppar i mig! Igår åt jag en halv ostsmörgås, ca 5 vindruvor, ett par glas mineralvatten (det enda jag var sugen på...?) och ca tre tuggor potatismos och en halv köttbulle! Låter jättefånigt men jag var mycket nöjd, första maten som jag ätit och fått behålla sedan i fredags! Det går åt rätt håll! :) Om jag får i mig lite mer mat idag, så orken kommer tillbaka, ska jag gå och jobba i morgon. Nu ska jag i alla fall inte smitta längre... Är så uttråkad!!! Har nog kollat på vartenda dåligt program som finns på TV tror jag. Längtar så efter att orka ta mig ut och få lite frisk luft!!!

Såg föresten att jag nu har haft en bra bit över 3000 besök här på bloggen, sedan jag satte dit besöksräknaren.... Roligt ;)

See you!



Kommentarer
Postat av: Bettan

Skönt att du är på bättringsvägen :)

Det är ju aldrig roligt att vara sjuk!

KRAM :)

2009-03-04 @ 01:47:03
URL: http://bettan82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback