Sjuk... Igen :(

Japp... Natten mellan lördag och söndag skulle jag helst vilja glömma.... Kände redan till Melodifestivalen på kvällen att allt inte var som det skulle. Till slut somnade jag på golvet på toaletten... Surt sa räven...

...Och surare blev det, för idag åkte alla mina arbetskamrater till Selma spa på vidareutbildning/ avslappning. De kommer att tillbringa dagen/ morgondagen där med allt vad det innebär. Det suger att de är på spa och själv får jag karens... Dessutom värker det i magen så att det känns som om någon äter upp mig innefrån och ut :(

...Snöar gör det också för fullt... jag som trodde våren var på väg.

Uhh, vad jag gnäller.

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag vet hur det känns! I Indien var jag säker på att det kommit in något som åt på mig i ett dygn! Förra årets magsjuka var nästan lika illa, men inte riktigt!



Kram!

2009-03-02 @ 15:42:29
Postat av: veronica

Men fy bubblans gummsan.. Låter inge bra alls. Har du kollat upp de där.. Menar så de inte e nått ...

Kramizzar

2009-03-02 @ 17:03:10
URL: http://www.metrobloggen.se/veronica81
Postat av: Anonym

Krya på dig!!!



Usch SPA...vad ska det va för ny modernigheter...Bättre att va hemma och rå om sig själv ;) S T A C K A R E

2009-03-02 @ 22:03:30
Postat av: Bettan

Hejsan! Gud vad tråkigt! Tycker faktiskt att du har rätt att gnälla.

Hoppas verkligen att du blir bättre snart.

Förresten så behöver du inte vara nyfiken på mitt beslut längre, har precis lagt in ett inlägg om det nu :)

Många krya på dig kramar :)

2009-03-03 @ 00:33:41
URL: http://bettan82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback