Vårfint på trappen!

Måste bara visa en smygtagen bild på vår räddande ängel från i Söndags :)



...Och så här blev Vår trappen! Lite gröna växter med röda minitulpaner... och grodorna från syster ;) Härlig plats i solen!







Tusen Tack för blommorna Peter och Kristina!



Brödbaket igår gick ganska bra... Tyvärr hade jag inte alla sorters mjöl hemma och fick improvisera lite. Därför blev det lite smuligt, men gott. Vätskan som binder degen består av grönt te vilket jag tyckte var häftigt! Dessutom blev de snygga tycker jag ;)

 
 
Hade bara en form, så de blev lite olika. I morgon är det våffeldagen! Min plan är att äta ett par smaskiga våfflor med massor av gått på då!!! ;)

Idag fick jag vara på jobbet länge, sista barnet gick hem vid 18.40, så det blir en sen middag idag! Är jättehungrig nu, men kycklingen är på gång i ugnen och Nisse kommer snart hem och fixar lite pommes till. Trots alla år på Donken är jag fortfarande skraj för fritöser. Ingen nyttig middag direkt, men jag får väl ta en rask promenad till å från jobbet imorgon :)

Take Care!




Kommentarer
Postat av: veronica

Men guuud va gott de ser ut! Va duktig du är :)

2009-03-25 @ 21:08:16
URL: http://www.metrobloggen.se/veronica81

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback